1968 Buick Riviera
Motor 430cui 7,0/360HP.Vůz byl zakoupen ve státě Georgia od prvního majitele.Buick velmi dlouho stál
pod plachtou u původního majitele kde se také našel,protože majitel zemřel krátce po tom co si vůz zakoupil
a jeho manželka s ním vůbec nejezdila.Projevilo se to tím,že vinylová střecha je kompletně poškozená a zůstali na
ní jen zbytky původní olivově zelené tkaniny.Také na laku karoserie se to projevilo tím,že je do půlky vozu
lehce orezlý,ale pouze povrchově.Na tachometru je údaj že má Riviera najeto necelých 7500 mil.Po podrobném
zkoumání a informací od dědiců po majiteli tomu nasvědčuje i minimální opotřebení interiéru,sedadel
a koberce na kterém je ještě přepravní igelit v původním stavu.Také například původní rezerva která je
v excelentním stavu.Při kontrole brzdového systému jsem nenašel žádné ani sebemenší opotřebování
brzdového obložení a brzdových bubnů.Stačilo to jen očistit a vše bylo jako nové.Bohužel se musely
vyměnit brzdové válečky,hlavní brzdový válec a brzdové potrubí protože dlouhou nečinností bylo vše
buď zarezlé a nebo zanesené kalem z brzdové kapaliny.Také se musely vyměnit všechny podtlakové
hadice,vodní hadice a karburátor neboť skoro vše co bylo gumové bylo zteřelé dlouhým stáním.
Také se vyměnily hydraulické zdvihátka protože také byly poškozené dlouhým stáním a nečinností.
Samozřejmostí byla také výměna olejových náplní s filtry,zapalovací svíčky s kabely a chladící směs.
Udělali se nové duální výfuky s dvěma tlumiči výfuku Magnaflow,které dávají Riviéře impozantní zvuk.
Vše další na Rivieře je v TOP stavu a plně funkční.Krásný vůz ve stavu " BARN FIND !!!